Известие

Collapse
No announcement yet.

156-ца с инфаркт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Про Тек има една добавка за масло, мисля че е много добре, и ако има нещо което като добавка може да го направи, това е тя....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Мерси Ферарист, но Аз взех вече някаква американска abro мисля. То това ми е сламка и вероятно нищо няма да излезе, но все пак прежалих 20 лв., кат се има предвид, че съм хвърли над 1000 лв за части това е нищо. Стискайте ми палци!
      Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
      ЕГН:0103041325

      Comment


      • Когато дадеш още 1000 - препрочети добре какво са ти писали и я закарай в София за да разбереш какво и има настина за много по-малко пари .
        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

        Comment


        • Като я чета тая тема направо се наежвам .....най добре я закараи в софия при кадърни маистори и да свършва целия филм!!!
          алфа 156 1.9 JTD '99

          Comment


          • То, че ще се ходи на София ще се ходи, но не знам дали може да я закарам на собствен ход до там, това ми е колебанието.
            Иначе промивка и направих, ефекта е нулев, поне видях, че и сълзи пробката за маслото.
            Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
            ЕГН:0103041325

            Comment


            • Колега тва дето тракаше не бяха ли повдигачи? Твакъв спомен имам. И моте тракат така понякога. В гаража имам комплект чисто нови и чакат да ги сменям и май май утре това ще направя.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • oem, уж от тях е, по метода на изключването Чудя се дали да ги чистя или да ги сменя направо. Това с чистенето нещо не ми вдъхва голямо доверие, че ще изкарат дълго. Или трети вариант да се предам и да търся доказан алфа майстор.
                Ама май съм си магаре с бая дълги уши.
                Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                ЕГН:0103041325

                Comment


                • Хидравлични повдигачи не се ремонтират. Сменят се.

                  Едни съвет! Избягвай да отваряш мотора за експерименти. Колкото по-малко отваряне толкова повече живот.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
                    Шо стана бре ,трака ли още .Не е родила гледам

                    а между другото кога зацепваш с пети, часовника само ще обърка работата
                    И защо така зацепването с часовник и пети е най лесно разхлабваш двете шайби наместваш горна мъртва закопчаваш валовете обтягаш ролката после проверяваш дали не е мръднала от ГМТ ако е мръднала се намества стягаш шайбите на разпределителните валове и готово.

                    Каквому е бършащото ако няма часовник белега се гледа от маховика и блока сомо дето е малко наврян и трудно се вижда.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
                      ми това с часовника е останало от Ж и Л в СССР
                      При петите в куфара с комплекта пише как се работи а относно белега има и едно зъболекарско огледалце .
                      Точно с ГМТ по часовник ебаваш работата - чети малко темата
                      Хахаха... оле оле... човек я вземи ти се образовай малко. Ако искаш ти ще зацепиш една кола без часовник и аз ще зацпя една със и да видим коя ще работи по гладко. Само на празен ход ще запалим и двете и ще послушаме. Баси кви специалисти тука... било останало от незнам си къде. Хората като ти продават петите точно в куфарчето за което говориш ти продават с часовник щото така се зацепва.

                      Виж сега да ти кажа как се прави. Охлабваш и двете шайби и докато са охлабени тогава опъваш ремъка. Валовете са заключени с петите и въртиш вала долу докато дойде горе на ГМТ на 0.00' и стягаш шайбите. Сега ши обесня и защо така става най добре. Щото като не е охлабен изпускалната шайба като опънеш ремъка и от тая шайба до коляновия вал не се обтяга толкова колкото от другата страна. И после като завъртиш и ГМТ ти бяга вече. С малко, но бяга и те уверявам, че това малкото дето сигурно си мислиш, че никва разлика на указва мога да те уверя, че указва голяма разлика.

                      Говориш така щото нямаш часовник. Ако имаш друга песен ще пееш. Айде със здраве и да се учиш от хората тука щото се намират поназнайващи от време на време
                      Last edited by oem; d.m.y г., 22:25.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Чии ли е този мотор със този часовник
                        Attached Files

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от kpacuo Покажи съобщение
                          Чии ли е този мотор със този часовник
                          Е точно както си го показал на тази снимка не се прави.
                          Първо - буталата трябва да са по средата.
                          След това слагаш валовете и ги ориентираш с петите.
                          И чак след това търсиш ГМТ с часовника.
                          Защо е така - не е кой знае колко трудно да се сети човек.
                          Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                            Е точно както си го показал на тази снимка не се прави.
                            Първо - буталата трябва да са по средата.
                            След това слагаш валовете и ги ориентираш с петите.
                            И чак след това търсиш ГМТ с часовника.
                            Защо е така - не е кой знае колко трудно да се сети човек.
                            Ко, ко? Тука сменяме повдигачи. Буталата на снимката се намират по средата и 4-тирите. И мога ли да попитам от къде пък аджеба разбра къде са буталата или дай да пишем нещо да се заяждаме.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • @n_netov
                              Друго имах впредвид със това , но Ники не се включи ... Все пак благодаря ти за подробното обеснение !
                              Last edited by kpacuo; d.m.y г., 23:23.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от kpacuo Покажи съобщение
                                @n_netov
                                Друго имах впредвид със това , но Ники не се включи ... Все пак благодаря ти за подробното обеснение !
                                Къде не съм се включил ба? В играта съм
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X